Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wanneer is de bench van je hondje te klein

ik zie ze wel eens de hondjes die in een bench zitten , soms liggen ze lekker uitgestrekt maar een paar weekjes later zitten de zelfde hondjes met een gebogen nekje

en kunnen ze niet meer gestrekt liggen

is hun bench dan te klein?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Een hond moet als die dat wil languit kunnen liggen, vind ik.
Een ander denkt dat de hond ook wel gebogen kan liggen, zo slaapt een hond namelijk ook vaak van zichzelf.

Wij hebben 2 kleine hondjes in een bench waar zelfs een grote labrador in past. Genoeg ruimte dus. Mijn dieren stop ik liever niet in een kleine bench. Ik vind minimaal dat een hond moet kunnen staan, een klein rondje lopen en een plekje vinden dan dat hij of zij opgepropt moet liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als de hond z'n kont niet kan keren :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hond moet lekker languit kunnen liggen, in de lengte en in de breedte!
Dan is de bench groot genoeg. Koop hem niet groter dan dit, want dan kan het zijn dat ie een deel van de bench als plas-/poephoekje gaat gebruiken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de hond niet meer comfortabel kan liggen past de hond niet meer in de bench maar een bench mag ook niet te groot zijn! Als je een te grote bench hebt kun je er een doos hoge grote doos inleggen met een deken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding