wanneer is de bench van je hondje te klein

ik zie ze wel eens de hondjes die in een bench zitten , soms liggen ze lekker uitgestrekt maar een paar weekjes later zitten de zelfde hondjes met een gebogen nekje

en kunnen ze niet meer gestrekt liggen

is hun bench dan te klein?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (4)

Een hond moet als die dat wil languit kunnen liggen, vind ik.
Een ander denkt dat de hond ook wel gebogen kan liggen, zo slaapt een hond namelijk ook vaak van zichzelf.

Wij hebben 2 kleine hondjes in een bench waar zelfs een grote labrador in past. Genoeg ruimte dus. Mijn dieren stop ik liever niet in een kleine bench. Ik vind minimaal dat een hond moet kunnen staan, een klein rondje lopen en een plekje vinden dan dat hij of zij opgepropt moet liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als de hond z'n kont niet kan keren :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hond moet lekker languit kunnen liggen, in de lengte en in de breedte!
Dan is de bench groot genoeg. Koop hem niet groter dan dit, want dan kan het zijn dat ie een deel van de bench als plas-/poephoekje gaat gebruiken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de hond niet meer comfortabel kan liggen past de hond niet meer in de bench maar een bench mag ook niet te groot zijn! Als je een te grote bench hebt kun je er een doos hoge grote doos inleggen met een deken!