welke slang kan ik kopen in een terrarium van 30x30x45?

ik heb niet veel ruimte voor een groter terrarium en wil weten welke slang daar geschikt voor is ik wil hem wel kunnen aanraken en hij moet niet giftig zijn

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
jc54
9 jaar geleden
Doe maar een stukje tuinslang.....................
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad. geen enkele slang. ga naar de Bart smit en koop een speelgoed slang.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een slang vergt erg veel kennis, en ruimte. Je kan niet zonder precies te weten hoe alles werkt en moet zomaar een slang nemen. Plus dat zo een soort dier niet in een klein hokje/terrarium kan. Daar heb je een heel grote ruimte voor nodig met de juiste omstandigheden. Slangen zijn erg gevoelig voor tocht, stress en drukte. Naar mijn persoonlijke mening is een slang geen huisdier.
Plus dat als je een slang zat bent en m niet meer wil, je m niet makkelijk aan iemand kwijt raakt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
30x30x45 is zelfs voor een konijn of cavia te klein! Dierenmishandeling.
Mensen nemen maar dieren zonder realistisch na te denken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een grote goudvis heeft al 100x50x50 nodig, dus ik ben bang dat er geen enkele slang is waar dit groot genoeg voor is.

Antwoorden (1)

Een terrarium van 30x30x45 is eigenlijk te klein voor elk soort slang.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
niet eigenlijk te klein...maar veel te klein. Een wandelende tak kan hierin maar die kunnen ook wel 50 cm lang worden. http://www.schooltv.nl/no_cache/video/crid/20080206_wandelendetak01/