Waar kan ik een afdekplaat voor aquarium 200X50X60 kopen?

Ik heb een afdekplaat nodig voor aquarium van deze maten. 200 cm breed, 50 cm diep en 60 cm hoog. Mischien iemand weet waar ik een afdekplaat kan kopen voor goede prijs? Liever tweedehands maar nieuw kan ook.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
afdekplaat???
Klinkt meer als een blok wat je nodig hebt. Volgens mij is je aquarium vol als je dit er in legt.....
Kan je de maten even opnieuw specificeren?
Ivana
9 jaar geleden
Ja je geeft de maten voor 3-dimensionaal. Een blok dus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Afdekplaat is dat kapje wat boven je TL-LED lampen ligt. Meestal is het zo dat je TL-LED lampen op de afdekplaat vast zitten zeg maar. Het is bescherming tegen elektriciteit van aquarium en voorkomt dat vissen eruit springen enzo. Ik heb de lampen maar geen afdekplaat.. 200 cm breed, 50 cm diep en 60 cm hoog. Dit zijn de maten van aquarium! Dus eigenlijk een afdekplaat van 200X50 heb ik nodig. Sorry voor de verwarring.

Het beste antwoord

Ik weet niet welk materiaal het moet zijn, maar bij de bouwmarkt kun je allerlei platen op maat laten snijden zoals jij het wilt.

Toegevoegd na 1 uur:
Als het van glas moet zijn, dat kun je bij een lijstenmakerij laten doen, of een glaszetter. Die kunnen dat op maat maken voor je.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mij maakt het niet uit of het hard plastic is of het van glas is. Alleen moet wel tegen de hitte kunnen als ik de lichte aan zit zegmaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet u ongeveer wat het kost 2 meter bij 50cm... Ik zoek op internet voor berekening van glas op maat laten snijden maar nergens kan ik prijsen vinden
Ritsuka
9 jaar geleden
geen idee, gewoon vragen