Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan dit een gebroken staarg zijn?

Mijn hond heeft volgens mij last van zijn staart. Als je er aan zit, loopt ze weg, bijt ze je en/of piept ze. Nu heeft ze de laatste paar dagen best wel wat aan de hand (opgezwollen oog, wond in haar nek) dus we denken dat ze misschien heeft gevochten met een kat. Morgen komt de dierenarts, maar ik wou gewoon even weten of er mensen tussen zitten die hier misschien ervaring mee hebben of er iets van weten. Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
637
Rieneke1
9 jaar geleden
En, wat zei de dierenarts?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk niet dat er iets gebroken is, maar dat er wel een kneuzing kan zijn. Ook is gewoon spier- of gewrichtspijn een mogelijkheid. Het kan ook zijn dat je hond het gewoon niet fijn vind natuurlijk, maar dat lijkt mij in dit geval sterk (aangezien het opgezwollen oog en de wond in haar nek). Laat de dierenarts het werk doen en ze komt er snel bovenop.

Veel sterkte aan je hond(je)!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee klopt, ze vond het nooit erg dat iemand aan haar staart zat. Misschien moest ik er ook bijzeggen dat ze niet meer kwispelt of heel "zacht" (met weinig energie). Maar erg bedankt voor deze informatie!
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Bijten? Dan moet ze wel heel erg veel pijn hebben. Een goed opgevoede hond zal normaal nooit bijten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding