wat te doen als je een dood visje hebt?

ik heb 1 dood visje kan dat kwaad of moet ik een speciaal product toevoegeb

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niets speciaals doen. Gewoon je best doen om voor goede aquariumomstandigheden te zorgen net als anders. Pas als er meer visjes volgen kan je best actie ondernemen.

Antwoorden (1)

Uit het aquarium vissen en weggooien / begraven met militaire eer / door het toilet spoelen, verder hoef je niets doen. Als je duidelijk ziet dat de vis ziek was (b.v. schimmel op de kieuwen) en dat meer visjes ziek zijn, kun je bij de dierenwinkel advies vragen over medicijnen die je bij het water kunt doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Plus! De vissen die je in dierenwinkels koopt zijn doorgaans al enkele jaren oud. Mensen willen gekleurde en grote vissen en geen kleine nog opgroeiende grijze visjes. Mede daarom sterft een aquarium vis relatief snel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als de andere vissen ook ziek of zwak zijn, kan je ESHA2000 in je aquarium doen. dit werkt weerstandsverhogend.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Duidelijk +