Mijn kat "eet mijn kabels op" van mijn Beats by dr dré. Wat te doen?

Mijn kleine jonge kitten,
ze is nu 11 maanden, en als ik achter de computer zit, kauwt ze altijd ongemerkt aan mijn Beats by dr dré studio
Mijn kabel is al voor een deel kapot (heb het met tape aan elkaar geplakt)

Hoe krijg je zo iets afgeleerd?

p.s Ik zou graag een nieuwe kabel bestellen, maar dat kan niet aangezien ik mijn aankoop bon kwijt ben.

Alvast enorm bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

apart dat ze dat doen maar ik zou een plantenspuit gebruiken en ze op heterdaad betrappen en nat spuiten
let wel dat je de kabel niet raakt met water
dan houden ze vanzelf op
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kabels moet je op een nette manier wegwerken,
zodanig dat de kitten geen kans heeft. Wat te denken aan een aangepaste computermeubel !
Je kan er ook gewoon voor zorgen dat jouw katje
geen toegang meer krijgt tot deze ruimte.

Toegevoegd na 6 minuten:
En wat jouw aankoopbon betreft : gewoon blijven
zoeken, en anders bestel je gewoon een nieuwe !
En neem in het vervolg gewoon voorzorgsmaatregelen.