Je kunt zien of de eitjes bevrucht zijn door er met een lampje op te schijnen. Hier zijn speciale lampjes voor waar je het eitje op kunt zetten, als je een klein zaklampje of iets dergelijks hebt kan het daar ook mee. Door het licht dat door de eierschaal schijnt kun je dan zien of er wat in zit.

Een net gelegd eitje is gewoon geel doorzichtig van binnen. Na een paar dagen broeden zie je dat er adertjes verschijnen en dan ontwikkelt dit zich steeds verder.
Ivana