Kunnen vlooien ook mensen bijten/steken, of doen ze dit alleen maar bij huisdieren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Absoluut kunnen ze dat !

Tip als je terugkomt v vakantie: eerst je huisdier even een half uurtje naar binnen, alvorens jezelf gaat.
De vlooien bespringen hen meteen. Daarna neem je het diertje even de badkamer in voor een goede wasbeurt, en je bent van alles af ;)
Ook een spray voor tapijt e.d. werkt uitstekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja hoor ze kunnen ook mensen bijten. De een meer dan de ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou en of!

Ik ben wel eens thuis gekomen van een vakantie en letterlijk besprongen.

Maar ze hebben liever dierenbloed.

Honger maakt ook voor vlooien rauwe bonen zoet blijkbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb je mooie gezegd,rauwe boon! Een plus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL! dank :)
Na een vakantie zat ons huis onder de vlooien van de katten en bijten dat ze deden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mij bijten ze helaas wel,soms handig want dan kan ik de mensen pcies vertellen wanneer hun hond vlooien heeft ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben vaak gebeten door zowel de kattevlooi als hondevlooi...bij de dokter kan je zalf krijgen om erop te smeren...want het jeukt echt wel ...