Er zit erg veel prijsverschil in Crystal Red garnalen. Dat komt doordat er verschillende klassen zijn. Over het algemeen geldt: hoe witter hoe duurder. Een garnaal van een lage klasse (veel rood, weinig wit) kost een of twee euro. Maar de hogere klassen kunnen soms een paar tientjes per stuk kosten.

Je kunt het beste kijken op Marktplaats. Er zijn veel hobbykwekers die ze voor een leuk prijsje verkopen. Koop er wel gelijk minimaal 10, want het zijn groepsdieren.

Toegevoegd na 13 minuten:
In dierenwinkels en tuincentra betaal je over het algemeen veel te veel voor deze garnalen!
bamibal