zijn konijnenspeeltjes gevaarlijk?

ik zag in de dierenwinkel een speeltje van wilgentak er stond op : niet zonder toezicht geven. Wat houd dit in? Is het gevaarlijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat houd in dat ze elk risico op claims willen uitsluiten. En dat us met in moderne "klaagmaatschappij" wel verstandig. Als er iets mis gaat ligt het volgens een groot deel van de consumenten, altijd aan het product, de winkelier of de fabrikant, en nooit aan hen zelf. Maar wilgentakjes liggen ook in de natuur. daar loeren dezelfde gevaren/risico's .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is niet gevaarlijk. Maar ze moeten volgens de wet alle dingen klein of groot aan ons waarschuwen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Volgens welke wet?