Zijn er mopshonden in t asiel?

Ik woon jn den haag n wil in t haagsdierenasiel een hond ophalen. in de lijst die op de website staat staan geen mopsen. hebben ze die dan niet? Op marktplaats zijn en ook geen mopsen dichterbij dan <50 :0 en ook zo duur. BEDANKT

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

je zou ze even kunnen bellen, want de honden die nog in quarantaine zitten, staan niet op de lijst.
mochten ze geen mops hebben zitten, dan kan je vragen of ze werken met een wachtlijst, zodat je ingeseind wordt als er een binnenkomt.
overweeg dan wel een verzekering af te sluiten voor je dier, bijvoorbeeld bij dier en zorg.
soms zijn de aanschafkosten nl het minste: uit ervaring kan ik zeggen dat de dierenartsenkosten enorm kunnen oplopen als je pech hebt, en je wil je hond toch niet de nodige zorg ontzeggen?

Toegevoegd na 1 minuut:
ook zou je eens in omringende asiels, zoals bijv. wassenaar kunnen gaan kijken.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had bijna het zelfde antwoord als jij, dus heb de mijne weer verwijderd. Dikke plus :-)
Rieneke1
12 jaar geleden
dank je rinke!
Voor jou is deze site goed om erachter te komen waar ze mopshonden hebben. Ga naar www.ikzoekbaas.nl Op die site kan je ingeven hoe ver je maximaal wil rijden, de leeftijd en het ras.