hoe kan het dat een hond opeens pijn kan hebben aan zn poot en mank gaat lopen?

ik zat in het park een beetje rond te kijken en muziek te luisteren, toen mijn oog viel op een kleine hond. hij liep rond (ik zag geen baasje) en opeens begon het te piepen en mank te lopen. voordat ik het wist was hij weg (ik kon hem dus niet helpen)! wat kan hier de oorzaak van zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Hij kan in iets scherps zijn getrapt, een doorntje of zo. dat is pijnlijk als hij dan op zijn poot gaat staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
plus. kort maar krachtig. het dier kan ook een spiertje verrekt hebben of iets dergelijks; honden kunnen heel snel reageren op iets

Andere antwoorden (1)

hij zou het ook verrekt kunnn hebben