Kan een Dario Dario en een Apistogramma bij elkaar in een aquarium?

Ik wil mijn aquarium van 60x30x30 weer opstarten en vroeg mij af
- of ik een koppeltje apistogramma bij een koppeltje dario dario kon houden. - En of de apistogramma bij een kersenbuikcichlide kan (zonder de dario dario)?
- En welke andere samenstelling anders beter is met de kersenbuikcichlide OF met de apistogramma.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Appistogramma combineerd niet heel goed met dario dario en andere cichliden daarbij komt dat de meest appistogramma soorten al snel te groot worden voor een 60cm bak kersenbuiken zou ik ook niet doen in een 60cm bak gezien deze zeer aggressief zijn. Als je echt cichliden wilt kun je kijken naar tanganyika cichliden maar dan ook alleen de slakkenhuis cichliden tot max. 6cm volwassengrootte. Wat vind je van dit bestandje?
1 dario dario (omdat er GEEN vrouwelijke dario dario's in de handel zijn)
Schooltje 13 neon tetra