welke winkel verkoopt schildpadden?

ik wil ze niet via marktplaats kopen die kunnen ziek zijn. ja ik heb alles wat voor hen nodig en fijn is

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
Amadea
10 jaar geleden
Wat zou je denken van een dierenwinkel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is that an educated guess, my dear Watson? ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jahh maar welke diere winkel
Amadea
10 jaar geleden
In elke stad is er wel een te vinden. Als jij vermeldt in welke streek je woont kunnen wij opzoeken welke goede dierenwinkels daar in de buurt zitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou er niet aan beginnen, meer dan 90% van de schildpadden belandt uiteindelijk in de natuur (waar de meesten dood gaan) bij asiels, of gaan van eigenaar naar eigenaar.
Erg weinig mensen vinden (water)schildpadden blijvend leuk, ze worden echter behoorlijk oud dus weet waaraan je begint.
Schildpaddenopvang Twente

Antwoorden (2)

in leeuwarden de koopmanstraat verkopen ze ze nog dierenwinkel dus
10 jaar geleden
Als je een goede installatie en verblijf voor ze hebt, kan je ze vaak gratis afhalen in Sealife Centre Blankenberge.
Ik heb daar een tijdje als aquarist gewerkt.

Zorg dat je foto's en ander bewijs hebt om te laten zien dat je verblijf in orde is.

Vergeet niet dat ze groot en zeer oud kunnen worden.