Waar kan ik deze muts kopen voor mijn kat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Rieneke1
10 jaar geleden
Bij mijn katten zou die muts nog geen minuut op hun koppie blijven denk ik :)
Ritsuka
10 jaar geleden
Daar maak je een kat niet blij mee
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha, begrijp het! Was ook niet bedoeld om hen daarmee te laten rondlopen hoor, het was bedoeld als leuke foto voor op een kaart
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
DiannaW, ik heb nog gezocht op google, maar heb het nergens kunnen vinden. Toch bedankt voor de tip!

Antwoorden (1)

Ik heb hem via de foto gevonden op eBay. (Ik leg dadelijk wel uit hoe je dat doet)
Het is Koekiemonster, ofwel Oscar the Grouch in het Engels. Ik vond op eBay het kostuum voor een XS-S hond, dat zou ook de maat voor een kat moeten zijn. Het kostuum bestaan uit een mutsje met daaraan vast een lijfje dat een vuilnisbak voorstelt. Dat kun je eraf halen. Op de foto is het mutsje achterover geklapt over de rug van het kostuum, je ziet de muts dus op zijn kop.

http://www.ebay.com/itm/Dog-SESAME-STREET-OSCAR-the-GROUCH-Pet-Halloween-Costume-XS-X-Small-NEW-/221317409443?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item33878baaa3

Dan de truc om een foto op internet te vinden:
Ga met de muis op de foto staan, klik op de rechtermuisknop. Klik dan op de optie "Zoeken op Google naar deze afbeelding". Daardoor kwam ik op de naam van het kostuum. Als je dan nogmaals op Google deze naam intikt en daarachter "pet costume" dan vind je verschillende mogelijkheden. Deze leek het meest op het kostuum van jouw foto.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
He, een zwart vlak in plaats van een foto? Als je erop klikt, zie je de foto wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat mijn kat de vuilnisbak leuker vind dan het mutsje...
Rieneke1
10 jaar geleden
Dank voor de tip hoe te zoeken manjo!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die optie werkt bij mij niet manjo,ik krijg geeneens zoeken in google naar afbeeldingen te zien. Ik moet eerst de foto opslaan en dan in google bij afbeeldingen zoeken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik werk met Windows 7 en de browser is Chrome, geen Internet Explorer dus. Misschien maakt dat verschil, dat weet ik niet.
Als ik gewoon de muis op een afbeelding of een woord zet waar een link onder zit, verandert de muispijl al in een wijzend vingertje. Dat deed ik dus ook bij de foto van die kat. Vervolgens klikte ik op de RECHTERmuisknop, toen klapte er een pop-up open met: Link openen in een nieuw tabblad
Link openen in een nieuw venster
Link openen in incognitovenster
Link opslaan als…
Linkadres kopiëren
Afbeelding opslaan als…
Afbeeldings-URL kopiëren
Afbeelding kopiëren
Afbeelding openen in nieuw tabblad
Zoeken op Google naar deze afbeelding
Afdrukken
Element inspecteren De derde van onder, die moet je hebben. Klikken en dan krijg je de gegevens.
Maar als jij een ander systeem gebruikt, dan weet ik niet of het ook zo moet werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aha dan klopt het dat ik het niet te zien kreeg want ik heb IE.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goede reden om over te stappen ;)