Niet zo heel duur.rond de 15 euro volgens mij...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verschilt per winkel en per soort hamster (goudhamster, dwerghamster, roborovski, etc.)
Een gewone goudkamster zal zo'n 10-15 euro kosten. Let wel, hamsters uit dierenwinkels komen vaak bij broodfokkers vandaan en hebben daardoor niet altijd een gezonde afkomst. Informeer ook eens bij een asiel of knaagdieropvang. Naast volwassen diertjes hebben ze ook vaak kleintjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hamster zelf is erg goedkoop. Alleen het hok en voer etc. Is het duurst. Een hok kan rond de 150 liggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rond de 5tot10€
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij petsplace is een hamster die al is ingeënt tegen ziektes €9,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hamster zelf kun van je 0 euro op marktplaats tot ongeveer 25 euro bij een hobbyfokker halen. Verschilt per soort.

Voor de kooi moet je rekenen op minstens 60 euro (nieuwe kooi, 2ehands ongeveer helft). Goedkopere kooien zijn vaak te klein.

Verder heb je nog een huisje, drinflesje, voerbakje, speeltjes nodig wat ongeveer rond de 20 euro is.

Bij elkaar dus minimaal 80 euro.

Als je nog wat info nodig heb stuur me maar een berichtje. Ik ben een hobbyfokker namelijk ;)