Zijn dit wel Goudelritsen?

ze worden elk jaar donkerder met meer zwarte stippen op lichaam.
ze zijn nu bijna 4 jaar oud en ze zijn nu meer dan 4 cm groot.
de jongen zijn wel oranje van kleur.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Naarmate een goudelrits ouder kan deze inderdaad donkerder (zwart)van kleur worden. Dit is mijn vijver ook het geval.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plus van mij en bedankt voor het antwoord.
jij hebt ze dus ook als je op internet leest worden ze niet erg oud nou heb ze al 4 jaar deze zomer.
wel erg leuk visje en zeker een aanrader als men niet teveel onrust in vijver wil.
Ene de man past op eitjes erg leuk om dit te zien.!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt !!