Mijn kat is heel ziek, Hoe kan ik er voor zorgen dat zijn laatste dagen nog leuk zijn?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K
Rieneke1
4 jaar geleden
Wat heeft de kat, en wat zegt de dierenarts?
Castle
4 jaar geleden
Had je dierenarts geen tips over hoe het beestje zijn laatste dagen met zo min mogelijk ongemak kan doorkomen? Dit zou ik toch vragen want vanuit hier kunnen we niet eens zien waar het diertje last van heeft.

Antwoorden (1)

Door met je kat naar de dierenarts te gaan. Als je kat erg ziek is, dan is de kans heel groot dat hij ook veel pijn heeft.
Om onnodig lijden te verkopen, is je kat laten inslapen waarschijnlijk de beste optie, ook al lijkt dat zielig.

Overleg dit met je dierenarts, hij/zij kan je vertellen wat het beste is voor je kat.
Soms kun je nog wat met medicijnen.
4 jaar geleden
Rieneke1
4 jaar geleden
Precies. Hoop dat de kat gezien is door een dierenarts, maar vrees het ergste, want een dierenarts had deze vraag kunnen beantwoorden. Triest.