kat na blaasgruis behandeling blijft overgeven

er is vorige week bij mijn kater blaasgruis ontdekt nadat hij heel veel pijn had. Hij is hiervoor behandeld en we hebben een hele apotheek mee naar huis gekregen.
Maar sinds vrijdag bleef hij overgeven en we zijn inmiddels al 3x bij de dierendokter geweest, die hem blijft nakijken waar dat spugen vandaan komt, hij is er nu weer omdat hij niet binnen houdt, iemand een idee waar dit overgeven van kan komen?

Toegevoegd na 56 seconden:
hij is 3 jaar oud. Dus geen oude kat

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik zie geen enkel verband tussen het blaasgruis en het herhaaldelijk overgeven. heeft hij nog wel ontlasting? zo niet dan kan het zijn dat hij iets oneigenlijks heeft gegeten, wat nu een blokkade veroorzaakt. anders primperan en zitac vragen, tegen misselijkheid en teveel maagzuur. heb je wel vertrouwen in je dierenarts? anders is een second opinion ook een optie.

Net als Rieneke zie ik geen verband tussen blaasgruis en overgeven. Ik denk dat er een ander probleem is en dat de blaasgruis per toeval is ontdekt.... Wellicht heeft ze buiten iets gegeten wat niet goed bekomen is? Dan heeft ze misschien in eerste instantie de verkeerde medicijnen gehad... Al met al zijn er heel veel mogelijkheden en blijft het gissen... Succes voor de kater iig.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100