wij hebben een poes en sindsdien hebben we dikke spinnen in de kelder hoe kunnen we spinnen wegjagen zodat ze niet meer in de kelder komen,

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als ik veel last van spinnen heb spuit ik Spider free op de omgeving van de spinnen, dus geen duur bedrijf inschakelen maar zelf even een spuit flesje halen bij b.v. De Welkoop of een dieren/planten winkel.
Het werkt prima, ik spuit het ook buiten op de kozijnen en heb maanden geen last van spinnen.
Het is een soort laagje waardoor de spinnen geen web kunnen maken op de ondergrond.

Toegevoegd na 49 seconden:
Ik vraag me af of de poes de oorzaak is, het kan ook gewoon toeval zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Is er verband tussen het hebben van de poes en de spinnenoverlast?
Op onderstaande link staat denk ik de oplossing voor de overlast.
Geen bestreiding maar het onaantrekkelijk maken van de ruimte voor spinnen.
De oppervlaktes worden behandeld met een product waar de spinnenwebben niet op hechten zodat de spinnen vertrekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel hard boe roepen?