Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe leer ik mijn kat af om op de aankleedkussen van mijn zoon te gaan liggen slapen?

Hij heeft het heel lang niet gedaan (lees bijna anderhalf jaar) en sinds kort ligt hij er iedere keer. Als ik maar even m'n kont keer is het al gebeurd. Hij weet dat het niet mag want als hij me hoort is hij acuut weg... Hij kruipt ook weg als ik m'n zoon op bed ga liggen zodat als ik de deur dicht doe hij daar kan gaan liggen... Heb m al in z'n nekvel gegrepen, heeft geen enkele zin!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Iets op het aankleedkussen leggen dat hij niet fijn vindt liggen. Aluminiumfolie (dat je er even afhaalt als je je zoon verschoont) bijvoorbeeld, of iets dat je normaal gebruikt bij het verschonen, pakje billendoekjes of zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
plusje voor aluminiumfolie, heeft bij mij goed geholpen.
Ivana
10 jaar geleden
Ja super! Plus.

Andere antwoorden (1)

Koop een planten spuit! ( te koop bij xenos action blokker etc ). En elke keer als de kat erop gaat spuit je 1/2 keer met de planten spuit ( gevuld met water ) en uiteindelijk stopt ie dan ermee ! Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding