Waar koop je tapijtspray tegen vlooien?

ik heb een kitten en een oudere poes. Ineens last van vlooien.
Ik las ergens dat ik mijn huis moet sprayen. Waar koop ik dat spul?
De katten heb ik al behandeld.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij ons in België vind je dit bij de apotheker. Ik vermoed dat je bij de drogist deze spray zeker zal vinden. Ik zou in jouw plaats ook een dierenarts raadplegen om een oplossing te vinden voor je huisdiertjes zelf. Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik stap ff op de fiets, pets place heeft het ook ;-)

Antwoorden (3)

Diagnos Tapijtspray. Voor het bestrijden van vlooien en -larven in het tapijt! Zelfs in de mand en omgeving van uw hond of kat. Met verstuiver, dus makkelijk toepasbaar. Ook te gebruiken bij parket en/of laminaat vloeren.
Hier online verkrijgbaar:
http://www.winkelvoordieren.nl/beaphar-diagnos-tapijtspray-400-ml.html
fremar
10 jaar geleden
Roxasect heeft een spuitbus tegen vlooien die 4 tot 6 weken werkzaam is. Deze is verkrijgbaar bij drogisterij, supermarkt en bouwmarkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de rentenaar heb je diervriendelijke spray, die net zo goed werkt , als u voor de chemische kiest is het verstandig om de katten even in een andere kamer te houden,