Welk voer voor blaasgruis katten?

En dan ben ik op zoek naar ONDERHOUDSVOER en niet het medicinale voer. Die zak is namelijk nu op en van de dierenarts moet hij over op speciaal onderhoudsvoer tegen blaasgruis, preventief zeg maar.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Van Royal Canin heb je speciaal voer voor katten met of neiging tot blaasgruis. Gewoon bij de dierenspeciaalzaak te koop. Het lijkt duur maar je gebruikt er minder van als goedkoop voet van de supermarkt. Met 1 zak van rond de 25 euro doe je +/- 30 dagen. Mijn kater doet het er prima op en eet het met smaak!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voet=voer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je de urinary S/O ?
Bij Medpets en nog vele andere sites kan je kiezen uit meerdere merken en het is bovendien vaak goedkoper dan bij de dierenarts en dan wordt het ook nog thuisgebracht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt het merk Prins dat is te koop bij de dierenzaak, ik gebruikt het al jaren voor mijn katten en het is de goedkoopste.
Al hun soorten brokjes zijn ter voorkoming van blaasgruis.
Mijn katten krijgen Prins multicat dat zijn 3 smaken brokjes in 1 zak en er zit ook zalmolie in voor een glanzende vacht, en dat werkt echt.