Ze heeft er wel last van: zo kan ze nl. niet voelen of ze bijna ergens tegenaan loopt. Maar t goeie nieuws is dat ze gewoon weer aangroeien! Dat kan wel even duren, maar t komt goed!
Volgens mij groeien die snorharen gewoon weer aan hoor, mijn kat verliest ook regelmatig snorharen, er zitten nu gewoon lange en kortere haren in haar snor.
fremar