Hoe vind ik een baasje voor jonge konijnen?

Er is een nestje jonge konijnen op de dierenweide van een verpleeghuis en deze zijn 7 weken en ingeent en kunnen dus weg. Maar ik krijg geen reactie via marktplaats. Waar zou ik het nog meer kunnen proberen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Uiteraard bij de ingang van het verpleegtehuis en in de lift, bij supermarkten en in het plaatselijk huis aan huis krantje.
Ook bij het plaatselijk asiel kan je foto's en gegevens achterlaten ter inzage.
Verder kan je bij de dierenarten en de buurt een oproepje op het prikbord plaatsen (en ze daar meteen laten castreren?).
Rieneke1
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou, daar kan ik even mee vooruit....!
Bedankt..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoeveel vraag je ervoor per konijn op Marktplaats? Misschien is de prijs wel gewoon de reden dat mensen niet reageren. Ik betaalde voor mijn dwergkonijntje een 10tje op Marktplaats.

Andere antwoorden (2)

Je kan aan vrienden vragen, vragen of je briefjes mag hangen bij kinderopvangs of basisscholen en je hebt altijd bij supermarken zo bord waar je oproepen (te koop ect..) kunt op zetten, je kan daar iets plaatsen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Andere 2de hands sites misschien? speurders, kapaza, okaza, 2de hands.. misschien eens opzoeken of er een (kinder)boerderij of dergelijke in de buurt is die de diertjes misschien wel een thuis willen geven. Succes!