Gewoon voor de gezelligheid, meer niet.
Het gebeurt vrij vaak dat katten dit doen.
Ik wandelde in het verleden vaak met drie katten, soms voor me uit, soms achter me aan, maar nooit ver uit de buurt.
Rieneke1
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Katten zijn sociale dieren, ze vinden het leuk om iets samen met het baasje te doen. Maar pas wel op met het verkeer! Vroeger is ons katje overreden omdat zij achter mijn moeder aan liep die onze hond uit liet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij ons ging het net goed...
ik ging oud papier weggooien in de container aan de overkant van de straat. Ik stop bij de stoeprand, de kat loopt door. Gelukkig remde de auto op tijd.