Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke website kan ik zoveel mogelijk over Chihuahua's leren?

Of als iemand een boek weet zou ik ook fijn vinden. Het liefst een betrouwbare site waar ik wel de juiste info kan vinden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
700
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag eens bij de rasvereniging, wanneer ze een clubdag hebben. Daar komen allerlei mensen heen met hun honden, de echte liefhebbers van het ras, en die kunnen je héél veel vertellen over 'hun' ras : voordelen, nadelen, goede fokkers, karakter, opvoedtips, en gá zo maar door.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op onderstaande link kunt u hier alles over vinden..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de website van de vereniging. Daar kan je eveneens informatie inwinnen over fokkers.

Alleen diegenen, die fokken volgens de richtlijnen van de vereniging, worden dan aanbevolen. Je hebt dan minder kans een hond te krijgen met rasgebonden fouten, omdat iedere vereniging de fokker-leden verplicht de ouderdieren op specifieke afwijkingen te laten testen, voordat er gefokt mag worden.

De informatie op deze site is volledig en niet commercieel.
(Lees meer...)
Ivana
14 jaar geleden
Je kunt veel lezen over gezondheidsproblemen bij honden op http://www.mijnhuisdiergezond.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding