Hoe maak je zelf een "kattendoolhof" van b.v karton?

Ik vond laatst de Miaumodul bij online kattenwinkels, ik vind het een erg leuk idee om zelf zo'n "doolhof" voor mijn kat te hebben. Maar als ik kijk naar de prijzen is het al snel 20 euro voor zo'n kartonnen doos dat word me veel te duur! Nu vroeg ik me af of jullie tips of site's hebben om zelf een soort Miaumodul te maken??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
11 jaar geleden
Zo te zien gewoon vierkante doos nemen en elke kant een gat in snijden.

Antwoorden (1)

Maak niet van dit soort dobbelstenen maar zoek gewoon bij de supermarkten allemaal maten doosjes en ga lekker aan de knutsel. Vraag rond of er ergens een winkel is ofzo die kartonnen kokers weggooit of ga naar de bouwmarkt en koop daar pvc pijpen en zaag dat op maat. Dus verbind die doosjes met korte stukjes pijp.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een PVC pijp in de tuin onder het gras door voor de konijnen, maar de poes maakt er ook gebruik van. Al is het maar omdat het miezert, of omdat ze de vogeltjes ongezien wil naderen.
Heb overal gezocht naar een betaalbare brede pijp, kreeg hem uiteindelijk van een kennis die er nog een op de volkstuin had liggen.