Wat kost de sterilisatie van een kleine hond (minder dan 10 kilo)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net zoveel als een hond van 50 kilo..... Bel je da....is geen rare vraag

Het beste antwoord

Dat zal tussen de 180 en 350 euro liggen dat verschilt per dierenarts.

Toegevoegd na 7 minuten:
De kosten om je hond te laten steriliseren is door heel het land erg verschillend per dierenkliniek, het verschil kan zelfs oplopen tot bijna € 200,-.
De prijs is echter niet alleen afhankelijk van de dierenkliniek waar je het laat doen, het gewicht van de hond is ook van invloed op de prijs.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een onzin... Onze da rekent 100
ronron1212
11 jaar geleden
Ja dat kan jij vinden maar dit zijn
De kosten om je hond te laten steriliseren is door heel het land erg verschillend per dierenkliniek, het verschil kan zelfs oplopen tot bijna € 200,-.
De prijs is echter niet alleen afhankelijk van de dierenkliniek waar je het laat doen, het gewicht van de hond is ook van invloed op de prijs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kosten voor sterilisatie hond

De kosten van sterilisatie van de hond hangen af van een aantal zaken. Zo is het formaat van de hond van invloed, maar ook of het om een traditionele sterilisatie (operatie) gaat, of om een laparoscopie. De kosten verschillen per dierenarts, vergelijk daarom altijd de tarieven bij dierenartsen. http://www.zoekdierenarts.nl/dierenverzekering/kosten-huisdier/kosten-dierenarts/kosten-hond/kosten-sterilisatie-hond
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat bedoel ik te zeggeb...je kunt geen Prijs geven
ronron1212
11 jaar geleden
Niels kijk ook even in de bijlages dan kun je lezen wat daar staat maar dat die van jou 100 euro rekend zegt dus verder niets en daarom is mijn antwoord geen onzin.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik betaalde 411 euro ook voor een teefje van rond de 4 kg. Daar zat dan wel alles bij inbegrepen. Narcose, hartbewaking, nacontroles en een MPS. Vaak zitten de nacontroles niet inbegrepen en dan betaal je achteraf ooknog gewoon consultkosten, die ook niet goedkoop zijn. Bij twijfel mocht ik altijd even langskomen en keken ze haar gratis na. Wat ik belangrijk vind is dat ze netjes met de hond om gaan. Niet dat ze ze onder narcose doen, opereren en in een hokje gooien en aan z'n lot over laten. Dat zorgt alleen maar voor stress.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
600,- vind ik veel. De dierenarts maakt m.i. gebruik van jou gevoel voor je hondje.