Waarom liggen mijn katten steeds vaker samen op mijn bed?

Ze hebben een erge hekel aan elkaar.

11 jaar geleden
1.3K
Rieneke1
11 jaar geleden
Hoe gedragen ze zich dan naar elkaar als ze wakker zijn?
Als ze samen op bed slapen zal het wel loslopen met die hekel lijkt me?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of ze willen allebei het bed claimen als zijnde mijn eigendom.
onze katten kenden elkaar niet, en vonden elkaar in het begin helemaal niets. ze kozen altijd een andere kamer/verdieping om elkaar te ontlopen.
maar de kater was gewend bij mijn vriend op bed te slapen, en de poes sliep altijd bij mij op bed, en dat wilden ze geen van tweeën opgeven. Nu wachten ze elkaar op om samen naar buiten te gaan, en al slapen ze niet in elkaars armen, ze liggen wel op dezelfde bank.

Het beste antwoord

Jij wilt toch ook iemand in bed. Lekker warm knus en overdag vecht je elkaar de tent uit. Het zijn net mensen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Katten houden ook van warmte en een lekker plekje. Mijn kat ligt vaak in zijn band. En soms ligt hij heerlijk te pitten aan mijn voeten eind. Maar als joun katten elkaar haten is dat best vreemd kijk eens of ze nu meer dingen samen doen mischien zijn ze wel vrienden geworden