Heeft iemand ervaring met een knuffelzak voor poezen)?

Ik wil misschien voor mijn kittens een knuffelzak aanschaffen.
Het zijn Britse korthaar poesjes wat ik me afvraag is vinden poezen een knuffelzak echt leuk.
En is de formaat van de zak groot genoeg (L45 B25 H27)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De maten zullen geen probleem zijn voor een kitten, maar het vervelende bij katten is dat je nooit weet wat aanslaat. Menigmaal heb ik dingen gekocht voor mijn katten in de overtuiging dat ze het geweldig zouden vinden, maar nee er werd niet naar omgekeken. Andere aankopen bleken een doorslaand succes.
Je zou de fokker kunnen vragen of zij knuffelzakken in gebruik heeft, en of de poezels het waarderen.
Zo niet, dan rest je niets anders dan het uit te proberen en er het beste van te hopen.
Rieneke1
11 jaar geleden
Ivana
11 jaar geleden
Mijn ervaring is, dat je ze meer plezier doet met een kartonnen doos waar ze zich in kunnen verstoppen en in en uit kunnen springen als ze samen aan het spelen zijn. Hier hadden knuffelzakken geen enkel succes.
Rieneke plus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier ook een doos erg veel plezier mee en ook een boodschappentas altijd lol.Soms nog niet eens de boodschappen eruit of ze zitten er al in.
Plus van mij katten rare wezens maar kan er niet zonder!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha dacht ik direct aan! Een(dure) krabpaal gekocht en de katten spelen met de doos waar ie uit komt. Plus rien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
onze poes speelt met alles wat nieuw binnenkomt, krabpaal, kussens, maar inderdaad een voorkeur voor dozen. Na een week kijkt ze er niet meer naar om. Een doos per week is voordelig: elke week nieuw speelgoed of mandje ga ik dus niet aan beginnen.
onze kater loopt eerst een paar weken met een grote boog om alles heen wat nieuw is. pas als het echt niet beweegt, en de geur van de poes er aan zit, wil hij eens voorzichtig snuffelen. Van de kater weet je ook altijd waar je hem kan vinden (slapend op de videorecorder) en net als je denkt te weten waar de poes het liefst ligt, heeft ze weer een nieuw (verstop)plekje.
Rieneke1
11 jaar geleden
Pokemon, helpt het voor de poes niet haar speeltjes te rouleren?
Ik bewaar de speeltjes in een trommel met valeriaanwortel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zijn net kleine kinderen,die vinden het papier wat knispert vaak veel leuker dan de inhoud ;-) Plus