wie weet wat een Blobvis eet ?

Kan weinig informatie vinden over de blobvis

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.4K

Het beste antwoord

Het andere antwoord is duidelijk door de computer vertaald; waardoor er van de inhoud weinig is overgebleven.

De blobvis heeft weinig spierweefsel en dobbert gewoon wat rond.
Dat is geen probleem, omdat hij vooral voedsel opslokt dat vóór hem in het water zweeft. De blobvis eet ongewervelde dieren zoals krabben en zeeveren. (Zeeveren zijn een soort 'zachte koraaldieren'.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het relatieve gebrek aan spieren voor het eten is geen nadeel, aangezien het in de eerste plaats menselijke consumptie geschikte stoffen inslikt. die drijven aan de voorkant van hde vis waarna hij het gewoon naar binnen toe zwemt. Blobfish eet ongewervelden, zoals krabben en zeeveren (koraal)