Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

ja. dat is juisy goed. tenminste als de poes niet zwanger is of jonkies heeft. afetoe een beetje melk door het water kan ook niks kwaad. maar bij mij thuis heb ik liever dat ze water drinken. succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de vraagsteller heeft het over VEEL water drinken, niet over ''water drinken''....tuurlijk is het goed als een poes water drinkt, maar als een poes/kat dat VEEL doet kan het op een ziekte wijzen...sorry voor het minnetje maar die is puur omdat ik je antw. niet vind kloppen .. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef een kat géén melk, daar kunnen ze flinke diarree van krijgen. Speciale kattenmelk kan wel, yoghurt vinden ze meestal ook erg lekker en kan ook.

Andere antwoorden (3)

nee, dit wijst op suikerziekte..of nierproblemen.zou je naar de dierenarts willen gaan met je kat/poes?...die heeft het verlossende antwoord...ALTIJD een dierenarts raadplegen..succes......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En zéker naar de dierenarts gaan als het dier ineens meer gaat drinken dan anders.
Nee te veel water is niet goed, wij hadden een kater die dit deed, uiteindelijk bleek hij slecht werkende nieren te hebben .....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal kan dat leiden naar suikerziekte. Is ze ook dun? Ga altijd voor de zekerheid naar de dierenarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding