Wat is de gangbare betaalprijs/uur om een middenslag poedelje te laten knippen/nagels bijknippen en oorhaar uit te plukken=3u ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ivana
11 jaar geleden
Twee tot drie maal per jaar.........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
? twee tot driemaal per jaar
hopelijk bedoel je niet knippen, dat moet echt om de drie maanden,dus vier x per jaar

Het beste antwoord

Dat bepaalt iedere trimsalon zelf.

Trimsalon Stephanie in Moerkapelle (willekeurig geplukt van internet) geeft als richtprijzen:
Poedel Toy (helemaal in model knippen) € 50,00
Poedel Toy (in model scheren/knippen) € 45,00
Poedel Dwerg (helemaal in model knippen) € 54,00
Poedel Dwerg (in model scheren/knippen) € 50,00

Voor 'alleen nagels knippen' rekent ze euro 6.-.

Honden Trim salon "Lola" rekent voor "Middel Grote Hond Scheren" 50,00; Middel Grote Hond Effileren/ Knippen €57,50 en Middel Grote Hond Plukken €60,00.
Daaronder verstaat ze deze honden: Basset Fauve de Bretangne,Pitit Basset GriffonVendèen FoxTerrier,Poedel,Tibitaanse Terrier,Schnauzer,Glen of imaal Terrier,

Vraag niet wat effileren is, je zult het ter plaatse zien.
Niettemin geldt (spelling niet aangepast):
"De onderstaande tarieven zijn richtlijnen, afhankelijk van de soort vacht en de staat waarin de vacht zich verkeert , bijvoorbeeld het ontklitten kost namelijk veel extra tijd , als u de hond brengt word er met u overlegt .de prijs kan door ons worden aangepast zowel naar boven als naar beneden, Voor de trimbeurt krijgt u van mij altijd een kosten-indicatie ."

De prijzen zijn bij haar: "inclusief wassen, fohnen, oortjemaken, nagels knippen".

Nou ben ik benieuwd hoe je bij een hond een 'oortje maakt' (normaliter zit dat er al aan, twee zelfs) maar het zal ongetwijfeld een vakterm zijn.

Toegevoegd na 2 dagen:
Met dank aan een reageerder op mijn antwoord weet ik nu dat 'oortjemaken' 'oortje schoonmaken' had moeten zijn. Dat klinkt inderdaad iets minder chirurgisch en zeker veel goedkoper dan hetgeen op de site van "Honden Trim salon Lola" stond vermeld.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
moet zijn oortje schoonmaken;haar uithalen.
Computoon
11 jaar geleden
Ja, dat zal het ongetwijfeld zijn. Bedankt.

Andere antwoorden (1)

Uurloon is gemiddeld 40,oo Euro, een middenslag poedel is ong. twee uur werk.En daar kom je gelijk bij het probleem,niemand vraagt 80,- euro. Nagels en oren zijn bijna altijd inclusief. Het scheelt ook nog waar of je precies woont,het is in Groningen goedkoper dan bv in Den Haag.

Toegevoegd na 1 dag:
puppie-knip (foto)