Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

vel en nagel van kat eraf, is dit erg?

bij mijn kat is een stuk vel en haar buitenste nagel eraf. je ziet nu gewoon een kaal rood/vlees plek.
is was haar poot heel dik,maar dat heeft ze wel is vaker gehad dus vond ik het niet ongewoon. maar nu is haar poot minder dik en zie ik dus dat haar vel eraf is. is dit erg? kom hier gewoon weer vel over met haartjes? moet ik naar de dierenarts?

Toegevoegd na 6 uur:
ik ben er mee naar de dierenarts geweest. het was ontstoken, ik heb nu antibiotica pilletjes meegekregen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Moest ze beginnen te manken dan zou ik haar toch eens laten nakijken door een dierenarts
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze liep toen haar poot dik was wel een beetje mank, nu niet meer. als ze zit steekt ze wel haar pootje naar voor.
Ik zal sowieso bij twijfel gelijk een dierenarts bezoeken.
Aangezien het ook kan ontsteken.
Je moet je voorstellen dat jou vinger topje eraf ligt.. dan ren je ook naar het ziekenhuis verneem ik..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed antwoord +, zeker als ze nog buiten hebben gelopen is de kans dat er straatvuil in zit erg groot. gewoon even langs de dokter, daar zijn ze voor!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding