Wat voor ras is mijn kat?

[IMG]http://i46.tinypic.com/2irn2qd.png[/IMG]

Ik zou heel graag willen weten wat voor een ras mijn kat is.
Hij lijkt namelijk helemaal niet op zijn moeder die bruin met zwart was( lapjes ).Ze kreeg een nest met 4kittens waarvan ze allemaal wel op haar leken behalve de laatste (deze kitten dus ).

Toegevoegd na 31 minuten:
EDIT : ik weet dat het geen echte ras is , wil alleen graag weten waar hij van afstamd / of in de buurt mee komt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

He is geen uitgesproken ras, maar dat wist je al.
De wat ruige vacht doet een beetje denken aan die van een (half-langharige) Main Coon of Noorse boskat, maar zonder de 'kraag'. Wellicht dat er daar ook iets van in zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij is het gewoon een huis tuin en keuken kat en is het geen bepaalde ras
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mijn is het gewoon een vuilnisbakken ras.
Of te wel een lekker mengel moesje ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij lijkt heel sterk op mijn eigen kat, dat is een Amerikaanse korthaar. Maar de jouwe kan ook een Amerikaanse korthaar zijn, gekruisd met nog een ander ras.