Waarom gaat een kat achter een andere kat aan als hij net van de kattenbak afkomt.

Een vriend van mij heeft 3 katers,1 van die 3 gaat achter de andere aan als ze net van de bak afkomen en gaat dan hun kont ruiken en volgens mij ook likken.
Hij krijgt ervoor op zn kop maar blijft het doen.
Hij gaat gewoon al klaar zitten zodra er eentje naar de bak gaag om er daarna achteraan te gaan,tot ergernis van de andere katten.
Waarom doet deze kat dit ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

geuren zijn alles voor een kat: zo'n meurende kont vertelt de kat een heel verhaal, en is daarom bijzonder interessant.
de ene kat is daar fanatieker in dan de andere, maar allemaal vinden ze elkaars achterste bijzonder interessant.
het lijkt er op dat deze kat er ietwat in doorslaat.
Rieneke1
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
hahaha: zo’n meurende kont
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mmmmmmmmmm, yammie: lekkere luchtjes ! :) plus!