Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn kat heeft een soort van puist onder zijn oog wat is dat hij knipoogt ook vaak alleen met dat oog?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
994
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dierenarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kost weer zoveel geld straks is er niks aan de hand met hem...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ooh, dus als jij iets hebt waarvan je niet weet of het ernstig is ga je ook niet naar de HA, omdat het veel geld kost? Wat een onzin!! Als je dieren neemt moet je er voor zorgen ook en vantevoren bedenken dat ze geld kosten en de dierenarts ook duur is..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het even aankijken. Als het niet weggaat, moet je toch echt wel even naar de dierenarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je kat vaak met dat ene oog knippert, betekent dat dat het OF pijn doet, OF dat het heel erg irriteert. Je kunt tegen een kat niet zeggen "niet aankomen, hoor!" Je moet er denk ik rekening mee houden dat hij/zij zal proberen er met een poot overheen te wrijven om het weg te krijgen, met alle nare gevolgen van dien. Ik zou toch echt naar de da gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd naar de dierenarts.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als deze puist plotseling is ontstaan heb je dikke kans dat het om een abces gaat. Ga er even mee naar de dierenarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het zo beschrijft, denk ik dat het een teek is. Onze hond had ook ooit zo'n bult boven z'n oog, ga ermee naar de dierenarts. Die kan hem er zo uittrekken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding