Mag mijn Noorse Boskat poes zonder stamboom gedekt worden door een Ragdoll zonder stamboom?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
grasmaaier
11 jaar geleden
van mij wel hoor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat lief van je WHAHAHA

Het beste antwoord

ja dit kan geen kwaad alleen hebben de kittens dan geen stamboom.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ragdoll is een grotere kat dan een Noorse boskat kan dat geen kwaad
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee het kan geen kwaad je heb kans op minder kittend en iets groter. Maar dat kan zo een beestje prima aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn vriendin heeft noorse boskatten, waar het mannetje groot is, ik denk wel net zo groot als een ragdoll.
Het vrouwtje is wel klein.
Misschien is het bij noorse boskatten dus ook verschillend, of de een groter is dan de ander.
Dus het lijkt me geen probleem. Het zal wsl mooie kittens geven.
Maar wel zonder stamboom dan.

Andere antwoorden (3)

niemand die ze tegen houdt, behalve jij als je alleen maar kittens wilt hebben die je voor een leuke prijs kan verkopen, dus met stamboom.

als je zelf de kittens houdt is er niets aan de hand en misschien zijn ze wel heel erg mooi.

Toegevoegd na 2 minuten:
het probleem met een nest is dat je eigenlijk voordat ze er zijn al een beetje afnemers of klanten voor de kittens moet regelen, zodat je niet met een nest overblijft, waar je vermoedelijk ook niet op zit te wachten...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar het kan geen kwaad dat de kater groter is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedoel je centimeters of kilo's zwaarder ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee het verschil is niet dusdanig dat dit schadelijk is.
dat komt er op neer dat je twee huis- tuin en keukenkatten laat paren, want dat zijn ze officieel.
niemand die het je zal verbieden, maar waarom zou je?
er is al zo'n enorm kattenoverschot.
als een nestje kittens je leuk lijkt, geef je dan op als kittenmoeder bij het plaatselijk asiel, zodat binnengekomen kittens in een huiselijke situatie op kunnen groeien.
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zal wel aan dovemansoren gezegd zijn.Al keken ze maar eens een keer in een asiel,dan wisten ze beter.
Dit kan zeker, verschil in grootte maakt niet uit.
De kittens hebben alleen geen stamboom.
Je moet jezelf afvragen met wat voor doel je dit wil doen.
Of het geen zinloze vermeerdering is want er lopen al genoeg katten rond die geen baasje kunnen vinden.