ik had ooit eens op tv een kat gezien maar ik weet zijn soortnaam niet meer. kunnen met de volgende informatie weten over welke kat ik het heb?

Het is een kruising tussen een woestijnlynx en een andere kruising waar ik ook de naam niet meer van weet.
hij lijkt veel op de sokoke van kleur maar is het niet.
hij komt uit een stadje ergens in een woestijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

ja ik denk dat ik dat toevallig ook op tv heb gezien.
ik denk dat deze link je kan helpen http://members.home.nl/r.cuppen/readmore.html
als ik het goed begrepen heb is het een kruising tussen een kat en een oceolot (al weet ik niet hoe het laatste dier in het Nederlands heet)
mvg. Justin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik heb dat ook gezien, wat raar! Wat een prachtige kat was dat. Was het niet op Animal Planet?