Waarom heeft mijn goudvis een draad aan z'n buik hangen?

Ik zie net opeens dat onze goudvis een vreemd draadje aan z'n buik heeft hangen. Het lijkt een beetje op een rood/wit achtig draadje.
Hij gedraagt zich wel gewoon en heeft geen opgezwollen buik, of hij zwemt niet verkeerd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
20.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is dat ontlasting dat weet ik niet helemaal zeker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat erg gevaarlijk? Wat kan ik er tegen doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ontlasting is poep. (-.-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar het het is toch wel vreemd als dat eraan blijft hangen.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is heel normaal gaat ervan zelf af/los
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke

Het beste antwoord

Dat draadje is vissenpoep, het gebeurt wel eens meer, vooral als de vissen veel hebben gegeten.
Vaak heeft het de lengte van de vis zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, ik dacht dat hij misschien last zou hebben van draadwormen
Dank u wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Poep is niet wit... Als het wit is dan zijn het lintwormen mijn moeder's vissen hebben het ook gehad... Als het uit zijn poepgat uitkomt dan hoef je je geen zorgen over te maken. Want bacteriele lintwormen komen meestal uit hun lichaam
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, als het wormen zijn en ze komen er meestal vanzelf uit, zou het dan nog steeds schadelijk kunnen zijn voor de vis of andere vissen om zich heen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In veel soorten visvoer zitten witte, rode en vaak groene korreltjes, dus kan je die kleur ook weer terugvinden in de ontlasting.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plus ed!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Klopt Ed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nogmaals, bedankt