Waarom laat een kat nooit een wind met geluid zoals wij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit? Hm...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onze kat laat wel een degelijk een scheet met geluid (en een luchtje...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haahhaha! Goeie vraag!!

Antwoorden (6)

Ik denk dat het komt omdat katten een minder strak poepgat hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De omgeving van de artiesten-ingang van de kat is anders gestructureerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jc54
14 jaar geleden
Volgens mij is het geen ingang, maar een uitgang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-)
zij hebben veel meer controle over hun sluitspier dan dat wij dat hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De anus van een kat zit niet ingeklemd tussen twee billen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Ik heb wel eens geprobeerd, toen ik echt even moest afblazen, mijn billen uit elkaar te trekken om geluidloos te zijn. Dat lukte niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verder uit elkaar trekken, kan wel eens helpen...
Ik heb mijn kat heus wel eens een scheetje horen latne hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou één van mijn katten heeft het weleens gedaan en vervolgens keek ze heel verbaasd om zich heen. Een komisch gezicht.
Dus ik denk dat het per kat verschilt hoor.