Kunnen katten hoofdpijn hebben?

De vraag is volgens mij al duidelijk genoeg...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (2)

Ja, natuurlijk. Als een kat zijn koppie stoot, of als hij bijvoorbeeld een tumor heeft (of een kater....), zal hij hoofdpijn hebben. Je zult het alleen niet zo heel snel weten, omdat hij het niet kan vertellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een kat heeft pijnzenuwen en een kat heeft ook hersenen; ik zie geen enkele reden waarom een kat dan geen hoofdpijn zou kunnen hebben; ze vertonen qua bouw genoeg overeenkomsten met een mens.