me vis kan niet normaal zwemmen hij zwemt zijwaarts en boven en word probeert recht te komen maar het lukt hem niet was is het probleem ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Dit betekend toch echt dat je visje doodgaat. Zou hem niet verder laten lijden, en hem/haar van zijn/haar humaan verlossen. Je kan er een einde aan maken door je vis bijv. in een zak met water te doen of in een glas, en dan in de vriezer. Of in een doekje zetten en met een mep een einde eraan maken. Klinkt allemaal "gruwelijk", maar valt reuze mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of door de pot spoelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan ook...
Het klinkt alsof jou vis problemen heeft met zijn zwemblaas, wat veel voorkomt bij goudvissen. Dit probleem ontstaat vaak doordat de eigenaar voer geeft wat blijft drijven of mindere kwaliteit voer geven waardoor goudvissen gaan "luchthappen". Als het eenmaal bij de vis voorkomt is het niet te redden. Mijn advies: de vis euthanaseren en betere kwaliteit voer kopen of voer kopen wat zinkt