Kan het kwaad als je bij zoetwatervissen in het aquarium , slakken hebt, want volgens mij zitten aan het glas slakken eitjes.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

De slakken kunnen opzich geen kwaad, alleen als je ze niet geregeld weg haalt, zit je hele aquarium binnen een mum van tijd helmaal vol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slakken zijn éénslachtig, dus hebben geen partner nodig om zich voort te planten. Eén slak is leuk, 10 misschien ook nog, maar het kan een ware plaag worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ze ook, maar ik heb er geen last van. en mijn vissen ook niet.
ze ruimen het afval in de bak netjes op. ik noem ze de nachtschoonmaakploeg. zodra het licht uitgaat komen ze uit het grind, de volgende ochtend zijn ze weer grotendeels weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slakken zijn handig want ze eten algen, te veel slakken is niet handig want die eten je planten op, regelmatig 'uitdunnen' zou ik zeggen :)