Welke ras is mijn kat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ziet er uit als een rasloos exemplaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Da's Dikkie Dik, een rooie kater!
esth0r
11 jaar geleden
een snoezepoes <3

Antwoorden (4)

dit is een schattig huis-, tuin- en keukenkatje, oftewel een htk-tje.
rasloos dus.
Rieneke1
11 jaar geleden
Dat is een mixje van vele rassen, zodat er geen bepaalde raskenmerken meer op de voorgrond treden.
Vaak zijn dat de sterkste en liefste dieren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als dit katje groene ogen heeft, maar dat is op de foto niet te zien, kan het ook de witte variant van de Blauwe Rus zijn.
Ivana
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
als het een blauwe rus zou zijn, dan had vs vast ook de stamboom.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een witte rus :-)
Officieel is het een Europese korthaar. M.a.w. Een htk-katje. Niets mis mee. Tis een schatje om te zien. Veel plezier met haar.