Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is deze site veilig om een silent spinner voor mijn hamster te kopen?

Mijn huidige radje voor m'n hamster maakt nogal veel lawaai. Dus ik ging op zoek naar een silent spinner. Ik heb overal gezocht maar nergens gevonden, dus moet ik wel online kopen. Toen ik even Silent spinner googlede Kwam deze site als eerst: http://www.dieren-benodigdheden.nl/dierenwinkel/products/Silent-Spinner.html

Mijn vraag is of deze site wel veilig is om te kopen want ik woon nogal ver van die dierenwinkel. Ik zou hem graag verzonden willen hebben maar bestaat er een kans dat ik op gelicht kan worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
947

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

happy pets is toch een bekende naam ik neem aan dat zo een bedrijf de boel niet zal flessen/oplichten maar als je het niet vertrouw kijk dan bij je in de buurt of er een dieren zaak zit waar je een spinner kan kopen ,en anders moet je er maar op vertrouwen maar ik denk niet dat je hier opgelicht zal worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben wel eens in die winkel geweest om wat te kopen voor de hond van mijn ouders. Ik kan me niet voorstellen dat het oplichters zijn. Ze hebben ook gewoon hun contact gegevens op de site staan. En bij google kom ik geen enkele negatieve review tegen. (ook geen positieve trouwens) maar dat zegt meestal wel genoeg.

Als er iemand was opgelicht zou dat zeker op google te vinden zijn. Ik zou daar gewoon bestellen.

Succes :-D
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding