wat voor soort hond is de rechtse hond op deze foto?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Een photoshop hond?

Antwoorden (2)

Pomperiaan hond
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een dwergkeeshond, ook wel pomeriaan genoemd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
inderdaad, dwergkeesje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dwergkeesje--moolkeesje--mafkeesje....
wat een soorten. ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:-))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oh ja Moolkeesje van mij een + want je antwoord is goed en fijn dat je ook de naam erbij zet zoals het in de volksmond genoemd wordt!
Belachelijk die min!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou die van mij er dan maar ook bij, voor keesje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank jullie voor de goedgunstige plussen, ik stel ze zeer op prijs. Misschien wil mijn minnaar even uitleggen, waarom die min?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik doe mee,want die min slaat nergens op!
Plus erbij+
Ik kende niet eens de Nederlandse naam,ik spreek het uit als Pomeranian op ze Engels dus:p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een dikke + van mij, al is het alleen maar als tegenhanger voor de min. 'Minnaar'... geweldig!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Moolkeesje,je weet toch dat de meeste minnaars te laf zijn om zich bekend te maken!
Nu heb je niet alleen vanwege je goede antwoord zoveel plussen gekregen maar ook dankzij je minnaar ;-) , jammer dat je hem niet kan bedanken :-))