Heeft iemand ervaringen met een goede stofzuiger om hondeharen op te zuigen?

er schijnen speciale te zijn iemand ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

miele cat en dog idd 2200 watt met een super zuigkracht aan de mond
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dan moet je deze hebben....

Miele CAT & DOG 2000
Deze stofzuiger doet echt wat hij moet doen! Hij zuigt goed, neemt ook de honden- en kattenharen mee, vandaar zijn naam.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij hebben honden en een kat en sinds 1,5 jaar een nilfisk. zuigt fantastisch, is wel een beetje lomp en zwaar maar kwaliteit verschil merk je goed in vergelijking met de gewone huishoudelijke stofzuigers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Simpel, de DYSON. Er is een speciale hond/kat uitvoering. Werkt goed, is goedkoper in onderhoud en gebruik en verliest never nooit zijn zuigvermogen, dit in tegenstelling tot een miele.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik ook, is inderdaad een superzuiger, borsteld het kleed tot de kern schoon.
paulus811
14 jaar geleden
maar het is geen koopje...
de miele cat and dog ik heb hem al tien jaar stofzuig twee keer per dag omdat ik vier honden hebt en nog nooit wat mee gehad en door de ronddraaiende borstel zijn de haren zo verdwenen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kirby is de beste in zijn soort.
Je kunt ook de klopper eronder zetten, die wordt aangedreven door een riem, dus dan zuigt en borstelt hij.
Ideaal tegen honden haren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog vergeten te zeggen, hij gaat een heel leven mee.
Wij hebben hem al 15 jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Philips FC 9175
Heb ik nu een tijdje en heb wit tapijt en 2 katten en de haren gaan er van af.Geweldig ding.Ook zit er een parket stofzuigermond bij en een algemene.Hij zuigt echt heel goed.