Hoe verzorg je best een poes die 12 dagen van huis is geweest?

Ze eet goed dat wel. Ze slaapt onrustig, stampt met haar achterpootjes en miauwt in haar slaap.
(DA is met vakantie en komt pas vrijdag).
Graag dringend tips aub!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ws weet je niet waar ze is geweest, misschien is ze wel gewond. Het kan zijn dat ze heel wat heeft meegemaakt. Dit moet ze verwerken. Als ze verder goed eet en niet gewond is dan zou ik mij niet al te veel zorgen maken. Dit heeft misschien wat tijd nodig.
Rieneke1
11 jaar geleden
kwam ze gewoon weer aanlopen zazoe?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Lundi92:Ik weet begot niet waar ze gezeten heeft. e.v. wond (jes) zie ik niet maar wel veel klitten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@rieneke: ja dinsdag 28 aug in de vroege morgen, ik had de hoop al opgegeven. Mijn vreugde was/is niet te beschrijven! ;D
Rieneke1
11 jaar geleden
dat begrijp ik zazoe, heerlijk dat ze er weer is!

Het beste antwoord

vaak is een poes na zolang weggeweest te zijn, compleet uitgeput.
ze zal heel veel slapen om weer bij te komen.
ook het onrustige slapen is niet vreemd, ook in haar slaap verwerkt ze wat ze allemaal heeft meegemaakt.
waarschijnlijk heeft ze genoeg te drinken gevonden, maar hou toch in de gaten of ze geen nierschade heeft opgelopen; dat uit zich oa door veel drinken, en grote plassen produceren.
zolang ze goed eet en normaal drinkt zou ik me niet al te bezorgd maken.
knuffel haar maar suf als ze even wakker is :)

was ze gechipt?
zo niet, dan lijkt me het een goed idee dat binnenkort te doen.
fijn dat je katje weer terug is!
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze drinkt normaal en kattenbak bezoek ook normaal.
Rieneke1
11 jaar geleden
dan zou ik maar relaxen zazoe, en van je katje genieten! :)

Andere antwoorden (1)

Ik ben niet van de alternatieve geneeswijzes, maar heb me toch een keer laten verleiden om bach bloesems te proberen. Ik kon het bijna niet geloven, maar het hielp echt!

ff googlen op bach en dieren en je vindt genoeg info. Je kunt naast de standaard ook zelf combi's maken die het gewenste effect hebben.